h1

Ma lepad !

23/11/2009

Ca roman, a trecut foarte mult timp de cand am avut ultima oara senzatia ca sunt fericit cu ce se intampla in tara asta. De fapt, nu-mi aduc aminte cand s-a intamplat ultima oara. Cu atat mai putin indrazneam sa sper ca la aceste alegeri se va intampla ceva bun. Am incetat de mult sa-mi imaginez cum vine SuperBase in costum de super erou si scoate Romania din mocirla. Am incetat de mult sa sper. Asta este motivul principal pentru care rezultatul votului de ieri n-as putea spune ca m-a dezamagit foarte tare.

“Prostie este atunci cand faci acelasi lucru in mod repetat si te astepti la rezultate diferite” nu mai stiu exact cine a spus-o, dar a spus-o bine. Cam asta-i situatia in care ne gasim noi acum…

Bine, facem abstractie de modul in care s-au furat, in adevaratul sens al cuvantului, mii si mii de voturi, am vazut ca peste 50% dintre romanii cu drept de vot s-au prezentat ieri la urne. Ei bine, dragi romani, sunt dezamagit de voi. Sunt dezamagit ca purtati ochelari de cal ce nu va permit sa va uitati in jurul vostru (si aici ma refer la peste 60 % dintre voi). De 20 de ani, la conducerea tarii sunt aceiasi oameni… fara niciun fel de exagerare. Nici Basescu si nici Geoana n-au aparut de nicaeiri… au fost tot acolo, la conducere. N-au facut nimic in tot acest timp, de ce aveti senzatia ca ar face acum?

Sunt dezamagit de modul in care (nu) ganditi. Ma dezic de apartenenta la acest popor… nu-mi place ce zic, dar eu nu recunosc ca sunt roman. Daca voi, 60 % dintre romanii cu drept de vot, ati avut TUPEUL sa va duceti la vot si sa puneti stampila pe acesti COMUNISTI ordinari care au furat tot ce era de furat din tara asta… eu nu ma numesc roman. Mi-am promis mie si celor din jurul meu ca daca Basescu iese iar presedinte, eu fac tot posibilul sa emigrez. Efectiv m-am saturat de scandaluri, de “gaozari”, de “tiganci imputite”… m-am saturat ca presedintele statului sa calce pe cadavre la propriu si sa faca referire la momente tragice care s-au intamplat sau se intampla in viata unui contracandidat (vezi atacul la sotia decedata a lui Antonescu). Daca VOI vreti un presedinte ca asta, atunci VOI sa-l pupati in continuare in cur.

Din punctul meu de vedere, un om inteligent si capabil (cum se considera a fi domnul Basescu), stie sa-si pastreze in jurul lui oameni de valoare. Pe cand, scuzati-ma, dar eu nu vad niciun astfel de om in jurul lui Traian Basescu… Iar la faza cu “pupatul” de mai sus, luati-i la rand si pe Blaga (ala caruia daca-i pui poza langa a unui porc tavalit prin mocirla, nu-ti dai seama care e unu’ si care e altu’), Videanu (cel capabil), Boc (cel Mare) si mai ales, tarfa de Udrea. Din punctul meu de vedere, diferenta dintre Udrea si tarfele de pe centura este ca madame Nuti a stiut p-a cui s-o suga. S-ar mai fi ceva, cred ca la supt e mult mai priceputa decat omoloagele ei de pe centura. Nu-i nimic… ii mai dam un minister in administrare !

Asadar, dragi alegatori, ieri am fost martori la sentinta Romaniei pe urmatorii 5 ani. Tocmai ce l-ati reconfirmat in functie pe tatutul vostru Traian Basescu. Va rog sa luati exemplu de la el. Cat mai multe scandaluri, cat mai multe jigniri, cat mai multe injuraturi de morti si tot asa… Aaaa, si nu uitati, in pauza dintre certuri mai cumparati si un Cancan… pentru voi e interesant.

Am schimbat numele acestui blog de la “Viitorul suna bine… pacat ca nu raspunde nimeni la “De la sublim la ridicol”… si cred ca-l voi schimba din nou… ma gandesc sa-i pun numele “De la penibil la ridicol”… ca noi n-avem nicio treaba cu  “sublimul”.

Asadar, ma lepad de voi… nu vreau sa fiu partas la masacru.

PS: Am fost ieri la vot… si am votat in asa fel incat peste 3-4-5 ani, cand ma voi uita in oglinda n-o sa am senzatia ca vad un cretin…

PPS: Inainte de acest tur de scrutin imi spuneam ca prefer sa vad pe oricine presedinte numai pe Basescu nu. In conditiile de fata, am ajuns sa nu-mi mai pese… Geoana sau Basescu… tot aia e…

6 comments

  1. Somerio, te ambalezi fara rost🙂 Si eu sunt satul de comunistii astia dar nu avem ce face, mergem cu ei pana are cineva curaj sa iasa in fata si sa-i curete de pe scena politica.

    Lasa ca ne facem noi partidul bloggerilor ca sa nu mai emigrezi..


    • Mielule, abia astept sa facem noi acest partid. Chiar, nu vrei sa fim noi membri fondatori ?🙂


  2. Eu m-am dus la vot, l-am ales pe Antonescu. Parerile sunt impartite legate de el, dar mi-a placut de cand a iesit presedinte PNL.
    L-am ales pe el pentru ca am zis “Votez raul cel mai mic din astia care eu sanse”, ca altfel votam pe cineva gen Remus Cernea.
    Cel putin a fost singurul care nu a gandit dupa cum batea vantu’. El tot timpu a zis Basescu rau, Basescu nu, si asa s-a mentinut tot timpul.
    Acum…e treaba foarte foarte naspa cu Basescu si Geoana turul doi. N-ai pe cine sa votezi, pur si simplu. E ca si cum ti-ar pune in fata un cacat foarte mare (Basescu) si o gramada de cacati mai mici (Iliescu, Nastase, Geoana etc.) si te-ar pune sa alegi pe care sa mananci.


  3. Gabi, asa ma gandeam si eu… e ca atunci cand ai in fata 2 tipuri de cancer… la fel de nocive, la fel de letale…

    alege tu unu’🙂

    Asta e… suntem in rahat


  4. nu mai pune atata la suflet. dauneaza grav sanatatii…


  5. Eu inca mai am speranta ca peste 10-15 ani o sa fie la putere cineva capabil. Anul asta, primul meu vot la prezidentiale s-a dus la Remus Cernea si nu-mi pare rau ca l-am votat. Am incredere ca peste X ani o sa fie bine, daca o sa se faca din ce in ce mai cunoscut.🙂



Leave a Reply

