h1

Momente si mai critice…

14/11/2009

Ma gandeam ca azi sa va povestesc peripetiile mele dintr-o sala de judecata. Cati dintre voi ati participat vreodata la un astfel de “eveniment” ? Ei bine, nu stiti ce ati pierdut… n-am mai ras asa de la “Bruce Almighty”. Dar toate astea intr-un episod viitor… acum sunt prea mahmur sa va povestesc astfel de chestii delicate. M-am intalnit aseara cu “fratia” si ne-am cam pus in cap. Adica fratele Jack ne-a tradat din nou. Cel putin pe mine…

Asadar, imi cer scuze fata de prietenii nostri bulgari… Imi cer scuze ca i-am jignit si ca i-am facut “cefe late”… ca Doamne, buni castraveti mai fac :)) In momentul de fata… nu prea pot manca altceva… si ma tratez cu castraveciori la otet… fac minuni, va spun eu๐Ÿ˜‰

Hai, v-am lasat ca se cam invarte biroul cu mine…๐Ÿ™‚

3 comments

  1. :))…tre sa te imprietenesti mai bine cu fratele Jack…pe noi deja a inceput sa ne cunoasca, si noi pe el๐Ÿ˜›
    nu stiu tu ce faci…


    • pai voi sunteti alcoolisti notorii ma… aia se intampla…

      eu ma vad rar cu el… dar si cand ne vedem, iese urat…

      oricum, n-am de gand sa ne imprietenim… eu unu’ nu vreau sa-l mai vad…


  2. […] betivi. Ba’ baieti, chiar o asa parere v-ati facut despre mine? C-as fi vreun alcoolic? Am scris si eu o data de o cura cu castraveciori murati si voi ati luat-o in serios? Oricum, ca tot am […]



Leave a Reply

