h1

"Prea batran pentru varsta mea"

09/11/2009

Pentru ca am ajuns deja la o varsta destul de inaintata, am inceput sa-mi petrec weekendurile asemenea celor de varsta mea. Adica inchis in casa, izolat in fata TV-ului si a calculatorului. In doua zile am iesit de 2 ori afara (o data sa duc gunoiul si sa-mi iau apa plata). Pentru cei ce nu stiu… da, am 25. Si pentru ca, evident, m-am plictisit de moarte, m-am apucat sa ma uit la filme. Nu, nu le trag de pe net ca altii, nici macar n-am conturi pe torrente… si nici odc instalat… Asa, unde voiam sa ajung? Am vazut un film care mi-a placut foarte tare. Se numeste [500] Days of Summer. Este o comedie romantica foarte misto. Nu va asteptati la un film clasic cu happy end in care sa inveti cat de albastru e cerul, cat de frumos e sa iubesti si asa mai departe. Este primul film in care ne este descrisa PERFECT o relatie moderna. Vi-l recomand… ba chiar va oblig sa va uitati… si sa reveniti cu pareri.

Ce mi s-a parut interesant este ca filmul n-a aparut inca pe la noi si nici nu este anuntat. Adica pe http://www.cinemagia.ro nu l-am gasit… desi a avut premiera in UK in septembrie 2009.

Asadar, uitati-va si spuneti-mi cum vi s-a parut.

PS: “Numele postului l-am imprumutat de la o colega care obisnuia sa-mi spuna mereu <Ene, tu esti prea batran pentru varsta ta>. Atunci n-o credeam… dar acum tind sa-i dau dreptate…

PPS: Multumesc, Laurinni !🙂

4 comments

  1. si inca mai ai de crescut…


  2. hai mai ca la 25 esti in folarea varstei😛 pe la 26 sa iti faci griji de batranete😛
    nu stiam de film…ms…
    sanatate…


  3. De-abia ce te-am descoperit. Imi place sa te citesc.🙂


  4. Auzi la el… Spam. Ha!😛



Leave a Reply

