h1

Managementul timpului

06/11/2009

Textul de mai jos a fost scris de mine acum aproape 2 ani (mai exact, pe 11 noiembrie 2007). L-am regasit prin mailul de la birou si e chiar simpatic textul… Ziceam eu atunci:

“In urma unei analize simple, s-a constatat ca angajatii acestei companii isi pierd timpul, de altfel fooooaaarte pretios, cu anumite actiuni care nu sunt folositoare, dar absolut deloc, acestei firme.

Pentru a ne asigura ca acest lucru va inceta sa afecteze buna desfasurare a lucrurilor … ne-am gandit sa luam urmatoarele masuri:

1. Geamurile vor fi vopsite in negru … vor deveni opace. In acest fel impiedicand angajatii sa se holbeze la vremea de afara, trafic etc. Foarte important de specificat, nu va inarmati cu obiecte dure … nu veti putea curata vopseaua pentru ca vor fi vopsite pe exterior.

2. Contractul cu cei de la Dorna, care ne aprovizioneaza cu apa minerala la 0.5 L va inceta de maine pe motiv ca dopurile se deschid foarte greu si ai nevoie de o groaza de secunde pentru a le deschide. In schimbul acestora se vor instala instalatii de “apa curenta” la fiecare birou. Va fi un sistem simplu si modern. Va fi montat un minivas deasupra caruia va exista un furtunas pe care va cuge continuu apa potabila. Atentie, acesta nu va fi dotat cu robinet, nu va fi nevoie sa porniti apa … aceasta va curge continuu asigurand pe deasupra si senzatia de prospetime sau “aer liber”. De asemenea, nu veti mai fi nevoiti sa mergeti la bucatarie pentru a va lua cana/pahar pentru ca birourile vor fi dotate cu “cana proprie” care vor fi efectiv legate de piciorul mesei cu o funie.

3. Usile vor fi desfiintate complet cu exceptia celei de la intrare care va fi dotata cu un “scaun”. Scaunul va fi folosit pe parcursul zilei, de la 8.30 la 19.00 si se va “propti” efectiv in usa, astfel incat, aceasta va ramane deschisa, nefiind necesar ca noi sa pierdem timpul pentru a o deschide. Exceptie fac si usile de la toaleta. Explicatie: la punctul 4.

4. Pe usa de la ambele toalete (etajul 5 si etajul 6) va fi afisat programul in care puteti folosi toaleta. De asemenea, la intrarea in toaleta va fi instalat un dispozitiv care va permite accesul in toaleta pe baza cardului de acces. Nu veti putea folosi toaleta decat de 2 ori pe zi, doar in timpul programului afisat. Explicatie: s-a recurs la aceasta masura deoarece s-a observat traficul intens din toaleta si tot mai multi angajati profita de faptul ca “fac pe mine” pentru a chiuli putin de la birou.

5. Ultima reglementare insa nu cea mai putin importanta consta in desfiintarea terasei. Fumatorii vor fi rugati sa “isi puna pofta in cui”. Pentru aceasta, in fiecare birou va fi batut cate un cui cu marimi intre 6 si 20 mm in functie de “cat de fumator” este angajatul care lucreaza la biroul respectiv.

Multumitm,

Conducerea companiei.”

S-auzim de bine !

4 comments

  1. cuiu trebuie sa fie ceva mai mare decat atat…


  2. salut sunt mihai sunt membru la campania spune nu drogurilor vreau ca sa ajuti si tu aceasta campanie daca vrei http://www.spunenudrogurilor.com este o campanie non profit si o sa oferim mult ajutor la cei care au nevoie lasa un comentariu daca sustii aceasta campanie sa te sustinem si noi multumesc


  3. Multumim ca ne sustii te-am adaugat la sustinatori multumim mult si asa ajuti pe cineva care noi ii ajutam pe care au nevoie de ajutor campania e non profit si nu punem reclame nici de la google o tinem curata


  4. o sa’ti fie adresate foarte multe cuvinte urate pentru propunerea de la punctul 5:))



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: