h1

?!?!?!

30/10/2009

Intrebari pentru care ma astept ca in viata asta, oricat va dura ea, sa gasesc niste raspunsuri:

De ce oamenii se cearta mai des decat se imbratiseaza? De ce injuraturile, flegmele si gandurile rele sunt mult mai des intalnite decat complimentele? De ce au ajuns oamenii sa perceapa un compliment ca pe un “ce te-as f..e” (in caz ca-i fata) sau ce pe un “da-te-n p..a mea” in caz ca e baiat? De ce unii oameni sunt atat de nepasatori la suferinta celorlalti, fie ei si oameni pe care nu i-au vazut in viata lor? Nu e mai simplu sa ne acceptam si sa ne ajutam decat sa ne certam ca idiotii pentru nimic? De ce scandalurile tin primele pagini in ziare si nu povestile frumoase de dragoste? De ce istoria omenirii este plina de violenta, crime, jafuri? De ce e mult mai simplu sa darami un castel de nisip sau un om de zapada decat sa le construiesti? De ce iti ia atat de mult timp sa construiesti o relatie pe care o poti distruge intr-o secunda?

Mama, de ce mi-ai spus sa iubesc toti oamenii din jurul meu in loc sa-mi fi spus ca Mother & Childlumea este atat de rea si perversa? De ce mi-ai spus “cand primesti o palma, intoarce si celalalt obraz” in loc sa-mi fi spus “cand primesti o palma scoate bata si crapa-i capu’ nemernicului”. De ce nu mi-ai spus ca peste aceasta lege a compensatiei despre care vorbeste toata lumea, domina intamplarea? De ce nu mi-ai spus ca este posibil ca oamenii la care tin si pe care-i am langa mine este posibil sa nu fie demni de dragostea si respectul meu? De ce nu m-ai invatat ca daca ajuti/respecti pe cineva este inutil sa te astepti la acelasi tratament din partea acelei persoane? De ce mi-ai spus: “fiule, fii un om bun, Dumnezeu va avea grija sa fii rasplatit” cand puteai sa-mi spui: “fiule, fa in asa fel incat sa-ti fie tie bine… calca peste orice pentru propria-ti persoana”. De ce m-ai invatat sa fiu un prieten adevarat pentru cel de langa mine… si nu mi-ai zis ca NIMENI pe lumea asta nu merita incredere? De ce nu m-ai invatat, mama, ca nu trebuie sa am asteptari de la nimeni in aceasta viata cu exceptia propriei mele persoane? De ce nu mi-ai spus ca asteptarile mari aduc dezamagiri la fel de mari?

Stiu, v-am intristat… iata si un cadou.

3 comments

  1. …pentru ca daca ti-ar fi spus toate cuvintele care ti-ar fi deschis ochii…ai fi trait lipsit de frumusete…pentru ca daca te-ar fi avertizat cat de greu este sa traiesti, n-ai fi stiut niciodata ca se merita toata greutatea pentru cateva clipe de fericire…pentru ca atunci totul are o logica, un raspuns, un adevar numai al tau…

    …pentru ca viata este o bestie frumoasa uneori, pentru ca stiind cat de grea este iti construiesti drumul catre frumusetea ta, pentru ca lovindu-te de pereti invizibili, parca, de negru…ajungi sa intelegi ca la capatul drumului este o lumina puternica care te asteapta doar pe tine sa o vezi…

    …pentru ca nu doar atunci cand pierzi tot ce ai mai scump intelegi ca merita sa traiesti, chiar si fiindu-ti mai mult greu decat usor, pentru ca o viata usoara nu te invata sa apreciezi cu adevarat ce doar cu greu ti se arata…

    smile u little soul…there is beauty that u still didn’t discover:)

    un cadou pt tine: http://www.youtube.com/watch?v=lvx5EBz0Lxc


  2. Raspunsul e simplu: pentru ca unora ne place sa ne amagim cu ideea ca cineva apreciaza faptul ca vrei sa faci un bine. Ne place sa credem ca oamenii sunt mai presus de animalele care actioneaza din instinct defensiv la absolut orice. Facand bine, o sa cresti in ochii unora, iar in ochii altora o sa pari o amenintare, amenintarea ca o sa fii mai presus decat ei, ceea ce ii face sa-si doreasca sa te darame. Psihologia umana e foarte simpla, dar ne place sa credem ca este altceva decat vedem.


  3. nu ai facut altceva decat sa generalizezi.nu toti oamenii sunt asa.exista unii care stiu sa pretuiasca prietenia si celelalte lucruri pe care tu esti capabil sa le oferi.aceia sunt cei care trebuie sa te inconjoare.restul nu conteaza.daca poti sa’i schimbi e bine,daca nu,se vor schimba singuri,stai linistit.In orice caz,nici un gest frumos nu ramane nerasplatit.Eu cand ajut,o fac pentru ca asa e corect.Nu ma astept la nimic din partea celuilalt.Am intalnit oameni reci,nepasatori,dar am reusit sa’i schimb,sa le arat ce este frumos.Incearca sa faci la fel:)



Leave a Reply

