h1

Time out !

27/10/2009

Dupa cum bine se vede, n-am mai avut prea mult timp sa pun “pe foaie” tot ce-mi trece prin minte… desi am o groaza de chestii de comentat. Asta este motivul pentru care n-a mai aparut nimic nou p-aci. Ideea e ca sunt foarte ocupat la birou… si pe cacarea asta, nu pot sa ma vait. E bine ca inca mai am de lucru… ba culmea, acum am inceput sa am🙂

Ce nu-mi place este ca sunt implicat intr-un proiect in care sunt nevoit sa lucrez cu niste bulgari. Bai, deci tineti minte de la mine, cate zile veti avea sa fugiti de bulgari. Sunt varza la toate capitolele. Cel putin, din punct de vedere profesional sunt “dude” rau de tot. M-am saturat de ei aproape la fel de mult ca de Basescu. Nici macar de castraveciori murati nu mai vreau sa aud. Eu deja mi-am fixat doua obiective pentru viitorul apropiat: primul ar fi sa nu-i mai vad fata marelui Base iar cel de-al doilea: cand vom termina acest proiect, tot omor un bulgar. La cate zile mi-au mancat din viata nemernicii astia cu ceafa lata… merita.

Vai, si am atat de multe chestii de povestit. Sa va spun cum saptamana trecuta, luni sau marti, nu-mi amintesc exact, cand afara turna cu galeata, un trepadus trimis de primarie uda strazile. Atentie, afara era potopu’ lu’ Noe si ala trecea cu stropitoarea pe strazi… Asta ca sa vedeti cat de stupizi sunt unii oameni. El stia ca la ora aia trebuia sa ude strada… ce daca ploua afara. Imi pare rau ca n-am apucat sa-i fac o poza, sa vedeti si voi prostia omeneasca. Si daca va ganditi cate chestii bune putea sa faca cu motorina pe care a consumat-o…

Hai, s-auzim de bine !

2 comments

  1. ha, ha, ha!


  2. […] ca alcoolistii, abia ma tineam pe picioare dar ma duceam la munca… si ma tratam cu “castraveti murati“. Imi luasem gandul ca s-ar putea sa fiu suspect de porcina… singurele simptome pe care […]



Leave a Reply

