h1

Momente critice…

22/10/2009

E 5:30. Programul multinationalei se apropie de sfarsit. Sparg usa. Iar ploua (bagami-as picioru’, iar nu mi-am luat umbrela). Asta e, iar ma uda… dar parca nici nu-mi pasa. Idiotii astia de la meteo iar au dat-o-n bara… aseara parca ziceau ca se incalzeste vremea. O tai spre casa repede repede… am treburi urgente de rezolvat acasa… n-am timp de sovaiala. Toarna cu galeata. Grabesc pasu’. Durerea se instaleaza in tot corpul, strang din dinti, tremur. Cobor la metrou. E atat de multa lume…

Ba frate, rau am ajuns… a inceput sa ploua si la metrou… si eu n-am decat vreo 6 statii pana acasa… iar imi par o vesnicie.

Ies intr-un final… inca sunt ud fleasca… apa mi se scurge pe fata, imi intra in ochi, in gura… peste tot. Zic, ploaia asta cred ca e d-aia acida… e sarata… In jurul meu numai masochisti… toarna cu galeata si nu vezi unu’ cu umbrela. Tramvaiul nu se vede. Traficul e oricum blocat asa ca mai bine o iau pe jos. Repede, mai repede… foarte repede…

In fata blocului, niste copii tampiti joaca leapsa. “Ba cretinilor, voi n-aveti parinti sa va vada? Ajungeti cu bronsite si TBC-uri prin spitale si dupa aia vreti sa va plangem de mila”. Dar putin imi pasa de ei. Dau buzna in scara, dau buzna in casa, parca si aici ploua. Cred ca iar m-a inundat cretinul ala de la 1. P..a (pana) mea, cred ca-ntr-o zi o sa-i rup eu capu’ lu’ stramba aia de nevasta-sa…

Ma descalt in fuga, arunc geanta din mana… sacoul pe canapeaua din sufragerie… dau buzna in baie.

Arunc o privire pe fereastra. Parca s-a mai inseninat. Vrabiutele canta razlet, copiii zburda prin gradinita blocului…

Nasol e cand ai diaree…

3 comments

  1. las’ ca trece… cu niste frunze… de menta!


  2. =)) dumnezeule!!!!
    O lingura de cafea cruda…un ceai de menta…orez fiert…fa ceva!!!!


  3. Oameni buni, n-am spus niciun moment ca sunt eu in cauza :)) :))

    Nu, nu, sunt perfect sanatos. Din fericire, de mult timp n-am mai patit o chestie de genul asta. Sunt un fericit. Doar ca discutam de curand cu niste prieteni despre momentele astea jenante prin care toti am trecut la un moment dat.

    Sunt perfect sanatos… nu de mine e vorba in acest post :))



Leave a Reply

