h1

Declaratie de dragoste

19/10/2009

Am vazut ca e foarte la moda sa-ti faci blog DOAR pentru a scrie despre sentimentele tale, sa-ti faci cont pe Hi5 sau pe Facebook. M-am gandit sa fiu si eu in pas cu moda… si cum cont pe HI5 refuz sa-mi fac iar pe Facebook am deja, m-am gandit sa fac o declaratie de dragoste. Cui? Eeee, asta o sa deduceti voi pe parcurs… Deci, ceea ce urmeaza sunt 100 % cuvintele mele… din stracurul, pardon, strafundul inimii mele…

“Mi-am imaginat de multe ori cum ar arata viata mea fara tine, fara mangaierea ta. Am vazut doar tristete, singuratate, monotonie. Tu ai fost intotdeauna cea care a stiut sa-mi descreteasca fruntea atunci cand aveam nevoie. 56151Mereu m-ai inteles, m-ai ajutat, m-ai incurajat sa merg mai departe oricat de greu mi-ar fi fost. Alaturi de tine am luat cele mai bune decizii, mi-ai fost calauza, mi-ai aratat calea cea dreapta. Ai fost mereu intelegatoare cu mine, m-ai iertat cand am gresit si mi-ai oferit mereu o alta sansa. Chiar si dupa lunga perioada in care te-am parasit ai stiut sa ma reprimesti in bratele tale, sa ma alinti, sa ma ierti si sa ma faci sa inteleg cat de mult te iubesc si cat de mult ti-am gresit. Oare voi putea vreodata sa te rasplatesc pentru toate acestea ? Sunt oare vrednic de tot devotamentul tau? Am sa-ti multumesc in fiecare zi a vietii mele pentru ceea ce esti si pentru ceea ce insemni pentru mine. Promit acum, in fata tuturor celor ce citesc aceste randuri ca atata timp cat acordurile cristaline ale prezentei tale vor suna bine… te voi pastra langa mine. Te iubesc, SCUMPA MEA CHITARA !”


Eeee, “ce zici fetele”, am si eu sanse sa vrajesc pe vreuna asa ?

11 comments

  1. “ca e foarte la moda sa-ti faci blog si sa scrii despre sentimentele tale….” etc…
    Sincer Ionut, cred ca atunci cand iti faci un blog scrii despre ce ai tu chef acolo.. Pt ca este sertarashul tau, locul unde poate te deschizi…. sau ma rog, altceva.. Nu cred ca ai dreptul sa judeci asta nici tu, nici altcineva. Daca iti faci un blog, il faci pt ca asa vrei si simti..
    Nu e o “moda”. Vorbesc strict din punctul meu de vedere!!

    Si acum sa nu mai fiu rea si sa-ti admir putin declaratia! :)) Este foarte frumoasa, mai ales daca aceste cuvinte vin din suflet… Iti doresc viata lunga, calduroasa si fericita… alaturi de chitara taaaa!!πŸ˜‰


    • Maaai, tu ai luat-o personal? Mai mult, imi pare rau daca a sunat a critica… nu critic pe nimeni, fiecare scrie ce vrea. Ba mai mult, pe unele chiar le citesc. Uita-te la commenturile de la posturile tale… vezi cine a comentat cel mai frecvent p-acolo.

      Intr-adevar, se poate intelege ca am bagat in aceeasi oala Hi5-ul, Facebook-ul si bloggerii care scriu astfel de posturi… ceea ce nu e devarat… erau doar exemple de “ce gasim foarte des pe net”.

      Si mai mult, daca aveam o parere proasta despre aceste posturi, cu acest post m-as fi atacat pe mine insumi… ceea ce nu facπŸ™‚

      Si da, e din sufletπŸ™‚


  2. Da, am luat-o personal :))))
    Dar am zis doar ceea ce cred referitor la ce ai spus. Nu mi-a placut mie inceputul ala…πŸ˜› Te-am intepat putin doarπŸ˜€
    Eu scriu pt mine, in primul rand Ionut.πŸ™‚

    >:D< Hai maaa, ca nu vreau sa ne batem aici :)))))

    Stiu sa-ti apreciez si latura romantica (ceea ce am si facut, veeeziii!!!! ), mai ales ca nu prea o arati…oricui asa.. πŸ˜‰

    Take care!!πŸ™‚


  3. Pe blog poti sa faci ce vrei…e al tau…e personal si prin faptu’ ca ti-l citesc si altii nu mai e asa personal…deci, trebuie sa ai in vedere si ce cred, gandesc, doresc ceilalti…asta daca vreiπŸ˜›
    Poti sa scrii orice si, nu prea…trebuie sa ai in vedere, cum am mai spus, ce vor si ceilalti…oricum chestia asta cu exprimarea sentimentelor e buna, e naturala, e umana…ultima data cand am verificat, parca eram oameni, nu? Avem senitimente cica…exprima-le fara nicio retinere, jena sau modestie…
    mie mi-a placut…
    sanatate…


  4. Daca doar chitara ta ti-a trezit asemenea sentimente… Ma intreb cum ar suna declaratia catre: “Scumpa Mea Iubita”!!πŸ™‚
    …oricum ar fi, sper sa o citesc curand!!πŸ™‚

    Take care of you!!πŸ™‚


    • My dear, nu stiu daca prietenul tau citeste sau macar rasfoieste blogosfera… dar ce ai spus mai sus poate fi usor interpretat… …

      Momentan, doar chitara mi-a starnit asemenea simtirii… da…

      Si sa stii ca oricum ar fi… n-am s-o pun pe blog… asta in mod cert.

      Si pentru ca ultima oara mi-ai sarit in cap (sa nu zic “pe cap”), adaug: n-am nimic impotriva celor care aleg sa-i transmita persoanei iubite sentimentele pe blog… doar ca eu nu fac asta…πŸ™‚

      pup


      • Deci a nu se interpretaaaaa!! :)))
        Ideea era ca mi-ar placea sa stiu ca te face si o femeie sa simti toate lucrurile alea frumoase!! Si chitara, bineinteless!! :))) Adica sa fii fericit, implinit mai!! πŸ˜‰

        Nu intelegi nimic din ce zic eu :))) Tre sa-ti zic direct!
        Nuuu, dar nici nu trebuie sa-i transmiti sentimentele persoanei iubite pe blog… (nici eu nu fac asta..).
        Ufff nu ti-am sarit in cap :))) Spun doar ca fiecare scrie despre ce vrea si despre ce simte…fara sa fie judecati etc..πŸ™‚
        Scuza-ma daca ti-am sarit in cap.πŸ™‚


  5. uh..credeam ca te-a lovit sentimentalismul:D


    • Baai, adica ce vrei sa zici? Ca ce am exprimat eu mai sus nu se numeste “sentiment” ?


  6. declaratia este superr vad cati iubesti mult chitara ………dar ea nu te poate ajuta sati creezi un drum in veata mai bine ai chibzui si ai trimeteo persoanei iubite!!!!!!
    Apropo de blog …….nu toti trimit semtimentele persoanei indragite c pur si simplu discuta cu prietenii!



Leave a Reply

