h1

N-avem echipa, n-avem valoare !!!

12/10/2009

Bai, eu nu mai pot cu astia din media. Nu mai suport. Ce sa va povestesc, ne-a batut Serbia cu 5-0 si ne-am oparit cu totii ca ne-am facut de ras. Nu, nu ne-am facut de ras… atat putem… asta ne e valoarea. Voi credeti ca saracii baietii aia nu voiau sa-i bata pe sarbii? Ba da, voiau… dar n-au putut. Chivu a zis bine dupa meci: “Asta ne e valoarea”. Pai scuzati-ma, in afara de Chivu si Mutu, aratati-mi un jucator care a jucat in viata lui la nivelul la care joaca Nemania Vidic, Dejan Stankovic, Dragutinovici, Kolarov si as putea sa enumar in continuare. Este ca si cum l-ai pune pe Mircea Badea sa se bata cu Doroftei (va amintiti jocul demonstrativ, nu?).

Acum toata lumea se grabeste sa-l faca praf pe Mutu ca a luat Nationala bataie. Pai ce, e numai vina lui? Uitati-va si voi la linia noastra de mijloc: Varga, Apostol, Ghioane si Ad. Cristea. Pai astia sunt jucatori care sa se lupte cu sarbii enumerati mai sus? Sa fim seriosi. Ne credem buricu’ pamantului din toate punctele de vedere si noi nu stim sa dam cu piciorul in minge (vezi ocazia lu’ Cristea din prima repriza, cand singur cu portarul a dat-o-n plopi).

Va jur ca m-am bucurat de proportiile scorului. Sa fie clar pentru toata lumea ca Piturca tinea Nationala… Piturca era cel care, desi contestat, continua sa faca o selectie adevarata. Dupa CE de anul trecut, Piturca a spus ca acesta este varful de forma al acestei generatii si ca a reusit sa scoata din jucatori tot ce aveau ei mai buni. S-a dovedit ca avea dreptate…

Sa speram ca Razvan va reusi sa reconstruiasca o echipa competitiva… dar scuzati-ma, cu Pantilimon doar rezerva, cu Adrian Cristea, Maftei, Ghioane si Varga in teren… slabe sperante.

4 comments

  1. Eu cand am auzit ca Mutu e in primul 11, am zis din start ca Romania nu va da gol. Dovada e pe un blog care postase echipa dinainte de meci. Am alergie la jucatori umflati de presa, gen Mutu. Si nu, Mutu nu e jucator bun. Unde putea dovedi ce poate sa faca ( Chelsea / Juventus ) s-a vazut ce a facut. Chivu DA, Mutu greu..greu tare.


  2. pai cred ca nu ai vazut integral meciul . presa si lumea e inflamata fiindca jucatorii nu au dat totul pe teren . alergau de parca se jucau in poenita, nu aveau determinare , jucau din obligatie si nu din placere . si e normal sa lovesti in mutu si chivu , ei sunt simbolurile acestei generatii, ei sunt modelele si deci in ei trebuie lovit . intr-o firma in care lucrurile merg prost patronul loveste intai in conducere si apoi in costel de la curatenie . mie mi se pare normal sa ne inflamam, sa fim nervosi si sa cerem schimbari radicale


    • Adica tie ti se pare normal sa dai in Mutu si Chivu pentru rezultatul prost? Haideti sa nu uitam ca daca aceasta generatie a insemnat ceva, a insemnat Mutu si Chivu… atat. Asta-i mentalitatea care a schimbat zeci de antrenori in 2 sezoane de liga I, asta-i mentalitatea unui tiganus care-si biciuieste calu’ cu speranta ca-si va lua zborul. Bai oameni buni ATAT PUTEM…


  3. Mie mi s-a parut genial cum s-a potrivit spotul ala cu Ursus dupa meci. Toata lumea era pe jos de ras in barul unde am fost eu🙂



Leave a Reply

