h1

Munca-n zadar…

02/10/2009

Cica:

untitled

Partea misto abia acum urmeaza. Infrastructura din Romania nu permite pe niciun tronson viteza mai mare de 160 km/h… si asta pe portiunile in care s-au modernizat de curand sinele. In rest, viteza maxim este de 120 km/h. Cica singurul loc in care poate rula cu viteza maxima este Centrul de Testari Feroviare de la Faurei, un centru care a costat aproximativ 10 milioane EUR (cred ca Banel aici s-a antrenat de alearga asa repede), pe care se poate rula cu viteze de pana la 200 km/h. Deci tot e bine, ne-am luat locomotiva de 2 bulioane ca sa se-nvarta ca tantarul fara cap, in cerc…

Atunci ma intreb… celor de la CFR, le statea rau cu 2 milioane de euroi in buzunare (in plus) ?!? Parca acum cateva luni au disponibilizat cateva sute de oameni (s-ar putea sa ma insel dar eu asa mi-aduc aminte)… sa inteleg ca asta au facut cu economiile survenite ?

Coooool. Deja ma simt mai bine si m-au incurajat sa merg cu trenu’🙂

PS: E ca si cum mi-as lua eu un avion cu care sa n-am unde ateriza… pur snobism…

2 comments

  1. Domnule nu avem ce comenta.Aveau si ei nevoie de o piesa de muzeu.:)Ceva sa ii inspire pe inaintasi.Uite fratilor acolo tre sa ajungem….sa folosim locomotiva asta:)


  2. Nu, iti zic eu mai degraba cum e. E exact cum face Udrea la turism. Ea cica ar aduce lumea in Romania…dar ca sa vada ce? Asa si astia, iau …locomotiva spatiala sau ce dracu’ au luat, dar ca sa mearga pe unde?
    Gandire tipic romaneasca…



Leave a Reply

