h1

Eu si moda, muta si racheta !

02/10/2009

Bai, va spun din start – eu si moda n-avem nimic in comun. Nu stiu ce se poarta anul asta, nu stiu ce combinatii de culori merg, nu stiu ce tente trebuie sa aiba culorile de pe mine daca e toamna si merg la o nunta pe malul marii… chiar nu stiu. Deci nu ma dau mare cunoscator… doar ca am o MAAARE nelamurire.

Deja exista doua persoane in viata mea (fete, evident) care mi-au spus ca nu se poarta maiou pe sub camasa. Frate, sunt terminat. Inseamna ca intreaga mea viata am fost un papagal care si-a luat INTOTDEAUNA maiou pe sub camasa. Unu: pentru ca stiam ca asa e normal. Doi: imi da un plus de confort… adica daca merg cu metroul si transpir ca un porc (inevitabil de altfel), nu sunt nevoit sa-mi storc camasa cand ajung la birou. Si acum, apar aceste doua persoane care-mi spun ca paradigmele mele sunt eronate…

Si mai e o chestie, moda la barbati nu s-a schimbat de foarte multi ani… de cand ma stiu eu si ce vad si prin documentare, poze de arhiva etc, costumul barbatesc este aproximativ acelasi… iar camasa la fel. Deci, dragelor… va inselari amarnic. Maioul pe sub camasa este ceva normal (cel putin din punctul meu de vedere)… si nu voi schimba nimic la capitolul asta !!!

Ba chiar, una dintre cele doua persoane, pentru a intari cele spuse de mine intr-un alt post, la intrebarea mea: “dar de ce sa nu mai port maiou pe sub camasa?” mi-a raspuns: “Because, it doesn’t look nice !” … ba chiar mi-a spus asta de doua ori… … adica pardon… twice !

9 comments

  1. Mda faza cea mai trista e ca nici nu se vede maieul de sub camase :))


    • mai, in cazul de fata se vedea maioul… ca altfel nu observau ele. Dar nu asta e problema… chiar daca se vede… nu inteleg de ce “it doesn’t look nice”… ma depaseste….

      Si imagineaza-ti ca n-as avea maiou pe sub camasa… as sta la birou si s-ar cuta putin camasa cat sa se vada printre nasturi parul de pe burta… ar arata mai “nice” asa ?


  2. Bai, nici eu nu port maieu sub camasa🙂 Ma incomodeaza, mi se pare aiurea, ma incing mai rau si, nu in ultimul rand, nici n-am maieuri prin casa :))


  3. acum, sa ma bag si io acilea, ca si subsemnatu’ e purtator de camasa zi-de-zi. dar fara maieu. (cu ie). si mie mi se pare ca arata cam ca la inceputul anilor ’80 in romania, pentru ca chiar se vede…si daca nu s-ar vedea, s-ar vedea contururile, si tot ai sti ca omu’ ala poarta maieu. si unde mai pui (zic si io, dar fara sa fiu cunoscator) ca la 40 de grade, cand imi vine sa-mi smulg pielea de pe mine de caldura, unii isi pun si maieu. hai ca inteleg iarna- e mai frig, maieul sta lipit de tine, tine de cald, nu se vede sub haina. dar vara?


  4. Hai maa, asta e diferita de la persoana la persoana. Iarna cred ca iti tine cald maieul ala :))) Habar nu am. Dar nici n-am ceva impotriva.
    Cred ca te imbraci dupa cum iti place si dupa cum te simti tu bine. Daca tie iti place si te simti ok cu maieu pe dedesupt, da-i inainteeeee.
    Dar cred ca e bine sa tii cont de parerea celor din jur, doar daca sunt persoane importante pt tine..si nush… e ceva de parerea aia :)))
    Eu am vazut destule persoane cu maieu pe dedesupt, e mai in stil vechi, dar nu e nimic rau in asta🙂 Bai frate, deci chiar nu mi se pare nimic nush cum sa porti maieu. Serios acuma..🙂


    • da… ma rog… nu era vorba de a te simti sau nu bine. intr-adevar, pe timp de vara poate ca tine prea mult de cald… insa cine e obligat sa mearga in costum la serviciu pe timp de vara (camasa cu maneca lunga plus sacou).. .prin metroul din bucuresti… stie ca transpira mai rau decat Cotabita…. crede-ma, maioul poate tine post de “absorbant” :)) (imi scuzati comparatia dar cam asta e adevarul)… fara el, camasa ar deveni imposibil de aratat la altii… iar cu sacoul pe tine nu poti sta toata ziua… nu ?


  5. Moda nu ti-o face nimeni. Ti-o faci tu:P Bine, depinde sub ce fel de camasa iti iei maieu:P Si in plus, vba lui papillon…iarna merge, dar…vara?!


    • Da, asta cu tipul de camasa este perfect adevarata. Eu vorbeam despre tinuta business. Adica pantaloni “la dunga”, pantofi eleganti cu talpa joasa, camasa si sacou business…

      Si cred c-o sa radeti… m-am obisnuit sa port ceva pe sub camasa business… intotdeauna… chiar si vara. Aici stiu, sunt o ciudatenie… dar pe mine nu asta ma intrigat ci faptul ca “nu se poarta” :))


  6. […] de somerio V-am mai spus si cu alta ocazie, nu ma consider un cunoscator intr-ale modei. Ba din contra. Am insa un MARE avantaj, sunt barbat. […]



Leave a Reply

