h1

Partea buna…

28/09/2009

Multa lume mi-a “sarit in cap” ca fac parte din acea categorie de oameni care critica tot timpul fara a gasi vreo solutie, ca sunt genul de om care se vaita tot timpul de ce se intampla in jurul lui… sau ca sunt vesnic nemultumit de ceea ce mi se intampla. Ei bine, sa stiti ca nu-i adevarat deloc. Sunt constient ca in tara asta, sunt si lucruri frumoase… cu care ne putem mandri. Din pacate insa, cele negative sunt mult mai multe… si daca ne apucam sa facm o comparative intre bune si rele… mi-e teama ca da putin cu minus… Astfel, din cand in cand, va voi arata si lucruri care fac parte din fata frumoasa a tarii noastre… adica obiective turistice, cladiri interesante, strazi, statiuni, intamplari etc…

Zilele trecute, stateam de vorba cu un coleg maghiar, care era in Romania pentru prima oara. Din pacate pentru el, era in interes de serviciu. Spunea ca are multi prieteni care sunt indragostiti de orasele din Transilvania (psihotic). Deja ma pregateam sa-i servesc una din adancul sovinismului din interiorul meu… dar apoi m-am prins… n-o spunea cu sensul ala. Se referea la peisajele din Transilvania… Apoi m-am documentat, cel mai inalt varf din Ungaria este varful Kekes care masoara 1.015 m :)) Imaginati-va ca “Moldoveanu” nostru are 2.544 m, adica de doua ori (si ceva) mai inalt… in conditiile date, incepusem sa-l inteleg.

Sunt sigur ca n-o sa ma plictisesc… sunt destule lucruri care merita vizitate… veti vedea in cele ce urmeaza…

Leave a Reply

