h1

In rand cu lumea

28/09/2009

Si pentru ca toata lumea se inghesuie sa discute despre legalizarea drogurilor usoare si a prostitutiei… m-am gandit sa intru si eu in randul lumii. As fi preferat sa intru in randul lumii bune… da e bine si asa. E o isterie generala. Unii se bucura, altii critica iar altora nu le pasa (sau cel putin asa par). As fi vrut sa fac parte din ultima categorie (fara paranteza) insa recunosc ca ma irita gandul ca la noi prin scoli, copiii de clasa a IV-a vor fuma iarba. Si sa nu va mirati daca o sa se intample asta. Vad ca n-am invatat nimic in astia 20 de ani de “democratie”. Credeti-ma, sistemul de guvernare de la noi nu este nicidecum democratic. Noi am perceput-o prost. Cand am aflat ca suntem democrati si suntem liberi, ne-am apucat sa furam tot ce ne pica in mana… ca na, e democratie. Si uite asa, in 5 ani de zile de la revolutie Romania a ajuns “praf, pulbere fina”.

marijuana_leaf

Nu taticu’, romanului tre’ sa-i stai cu bata deasupra capului tot timpul… altfel n-ai nicio sansa sa-l faci sa inteleaga. A pus mana sa fure… crapa-i capu’. Cine a vazut Inglourious Bastards stie la ce ma refer :)  Daca-i zici romanului ca e “scaldatul permis” dar sa nu depaseasca geamandura, sa nu te miri cand il gasesti innecat la 300 m dincolo de limita. Pentru ca asa suntem noi, avem senzatia ca totul ni se cuvine.

Si ce, voi chiar credeti ca se vor vinde ierburi doar persoanelor mature? Va inselati amarnic. Va fi haos. Daca cei de la clasa a IV-a nu se vor duce “high” la ore eu ma dezbrac si ma arunc in Dambovita cu un capac de canalizare legat de p….. (“picior” amvrut sa zic, la ce va gandeati ?). Ii mai aud pe rahatii (cacatii) astia de parlamentari: “da, dar vor veni fonduri la bugetul statului din prostitutie si droguri”. Pai si daca vor veni? Ce faceti cu ele? O vila noua, ceva ? Credeti ca vreunul dintre noi va simti vreo diferenta in nivelul de trai ? Nuuuuu. Nu va facei iluzii. Tot ce se va simti va fi “si mai mult haos”.

Oameni buni, toti economistii trag semnale de alarma spunand ca la sfarsitul anului (adica dupa alegeri), Romania va intra in incapacitate de plata a salariilor bugetarilor si a pensiilor. ASTEA SUNT ADEVARATELE PROBLEME. Da’ nu, noua ne arde de mers la curve si de fumat un joint in fata sectiei 15 de politie… asa, sa ne dam mari.

Auzeam zilele trecute pe cineva: “iti dau exemple de tari civilizate in care s-a legalizat si consumul de droguri usoare si prostitutia… noi de ce n-am face-o?” Pai sa-ti spun eu de ce… pentru ca sintagma “tari civilizate” ne scoate din start din discutie. Pai la noi e jungla oricum… va imaginati cum vor umbla curvele prin fata pe la Mall Vitan? Voi va imaginati in ce hal vor fi stazile? Doamne fereste si pazeste. Daca se legalizeaza va jur ca primul lucru pe care-l voi face va fi sa-mi caut de lucru in afara… va jur.

Poate ca nu m-am facut bine inteles. Eu nu zic ca e rau sa se legalizeze… doar ca la cum stiu eu ca reactioneaza romanii… va fi haos. Dar haos e putin spus…

PS:  Voiam ca urmatorul post sa fie cu un obiectiv turistic din Bucuresti… asa cum promisesem… dar m-a rascolit prea tare subiectul asta…

PPS: Haaaa, ce m-am racorit🙂

3 comments

  1. copii vor fuma iarba? daca au bani, fumeaza! prezent! nu e nimic nou, oribil si inuman.


    • crede-ma, sunt foarte multi oameni cu bani in romania. Cele mai bune scoli si licee vor fi intesate de copii de bani gata (ca de obicei),,, imagineaza-ti ce-o sa iasa acolo…

      frate-miu e profesor.. .imi povesteste cum sunt cei de clasa a 5-a… crede-ma ca ramai masca daca traiesti macar 2 zile printre ei…


  2. La mine in liceu, 90% din elevii de clasa a 6-a sau mai mari fumeaza. Eu ma numar intre aia 10% care nu fumeaza (sunt clasa a 12-a). Dar daca se legalizeaza drogurile, ma astept sa vad plantatie de marijuana in spatele liceului.
    In alta ordine de idei, perfect de acord cu tine. Adica, avem deja destui tampiti, de ce sa fie si mai multi?



Leave a Reply

