h1

O plimbare catre somn…

16/09/2009

Astazi pe la pranz am primit un mail de la un prieten. Mailul continea un link (pe care-l gasiti si voi mai jos). In minutul urmator m-a sunat si mi-a zis: “vezi ca ti-am trimis un link… citeste”. Daca ai macar o urma de respect fata de cei din jurul tau… n-are cum sa nu te impresioneze o asemenea poveste.

http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/12/valentina-a-fost-in-urma-ei-raluca-ana-maria-21-de-zile-orfana-de-mama-in-urma-ei-robert-marian-8-ani-orfan-de-mama/

Poate ca e un cliseu invechit dar intr-adevar, viata bate filmul… pana si cele mai grele drame sunt batute la poponet de viata reala…

PS: ultima oara cand am publicat aici un asemenea post, am fost nevoit sa revin a doua zi cu un update… o veste cum nu se putea mai rea. Sper macar ca acum sa nu mai am asemenea neplaceri…

3 comments

  1. Merci mult pt ajutor…
    In cazul in care cineva doreste sa ajute, dar are ceva dubii, va asigur ca povestea este cat se poate de reala, este vorba despre un coleg de birou.


  2. Iene, mi-ai stricat ziua😦 imi venea sa plang cand am citit povestea. Am dat si eu niste banuti, insa as fi vrut sa le trimit si niste lucruri de la fi-miu, dar nu am gasit o adresa. Poate ma ajuti tu


    • vorbim la telefon… marius, care a comentat inaintea ta este coleg cu tatal copilului… sau ceva de genul asta…

      gasesc eu o adresa si vorbim…



Leave a Reply

