h1

Bucuresti vs Londra si Badea vs Patapievici

07/09/2009

http://antena3.ro/stiri/antena3ro/mircea-badea-il-invata-cuvinte-noi-pe-horia-roman-patapievici_79458.html

Am ras d-am sughitat. Cica Mircea Badea i-a promis lu’ Patapievici ca-l invata cate un cuvant in fiecare emisiune :)) A inceput cu “ampula”… comentariul este genial. Omu’ asta nu e sanatos la cap :)) (cica urmeaza verbul “a sugera” si “premiul Pulitzer”)

In alta ordine de idei. Eu ma tot intreb cum de rezista Londra aia inapoiata la atatea ploi… ca Bucurestiul nostru e paralizat dupa 2 zile de “burnita”. Azi cand am iesit de pe strada a trebuit sa fac un ocol de 300 de metri pana la o alta trecere de pietoni… ca asta pe care-o folosesc eu de obicei era inundata. Se circula cu barca p-acolo. Exista o canalizare acolo care isi facea treaba fix invers. In loc sa colecteze apa, scoate apa pe strada… e interesant fenomenu’ desi nu l-am inteles… poate ne explica si noua Piedone cum sta treaba. Imi pare rau ca n-am apucat sa fac poze… eram prea adormit…

Care aveti drum pe Oltenitei (Lunca Barzesti), ocoliti zona sau aduceti-va barca… cu masina nu se poate trece :))

Poza de mai jos (culeasa de pe evz.ro)  spune totul:

5cb74cda2da9a0ae06a8bfa2a8a811c3

One comment

  1. il ascult si il vad mai rar pe Badea, ma cam plictiseste si ma cam enerveaza omul asta…. el a citit despre ampula din dex..daca s-ar fi informat mai mult ar fi aflat ca ampula are inca niste sensuri: http://dictionar.romedic.ro/ampula si http://www.clopotel.ro/enciclopedia/Simturile_Omului_Analizatorul_acustico_vestibular-378.html



Leave a Reply

