h1

Facultatea curului

04/09/2009

Ieri (joi, 3 septembrie) m-am dus sa-mi iau diploma de licenta de la facultate curului. Prefer sa nu-i spun numele ca nu vreau sa fac reclama proasta… dar va dati voi seama care este. Este situata pe la Timpuri Noi… incepe cu Dimitrie si se termina cu Cantemir… o basina de facultate. Mi-e rusine uneori ca am fost student acolo. Este un fel de cuib al cocalarilor de bani gata gen Poponetz🙂

Asa, si ma duc eu cu Gigel (care saracu’ a facut si el facultatea tot acolo) sa ne luam diplomele… sa fim si noi cu acte-n regula, ce pana noastra (ca noi avem amandoi aceeasi pana). Si ajungema colo, urcam la etaj si aflam ca exista ghiseu special pentru eliberare diplome. Zic, foarte tare, astia au evoluat de cand am terminat noi. Deja ma gandeam ca eu am fost nenorocitul care i-a tinut in loc… pentru ca timp de 4 ani cat am fost eu student nu s-a facut nimic in facultatea aia in afara faptului ca s-a distrus tot🙂 Si ajungem in fata biroului cu pricina. Afis mare pe usa dupa cum vedeti in imaginea de mai jos. (“Program eliberari diplome in perioada 3 – 4 septembrie: Marti 9 – 15; Miercuri 9 – 15”)

DSC00096

Ma uit la Gigel, Gigel se uita la mine… ne uitam amandoi la ceas putin nedumeriti, constatam ca suntem in interval si dam sa intram. De unde? Era incuiat. Ce-i drept, era 3 septembrie dar nu era nici marti si nici miercuri… era joi. Si atunci, unde era programul pentru joi? Daca te uitai atent pe langa usa se vedeau cele 3 brate ale clantei infipte in toc. In momentul ala mi s-au inmuiat picioarele, am inceput sa transpir… si ma treceau zece mii de fiori pe coloana vertebrala (sira spinarii) si in minte imi rasare o idee: “daca mi s-a stricat mie ceasul?” :))

Deci, sa recapitulam. Programul se refera la intervalul 3-4 septembrie (adica joi si vineri). Putin mai jos ma informeaza ca programul pentru marti si miercuri este intre 9 si 15. Daca e joi si e 3 septembrie… se pune ? Adica pot sa-mi iau diploma? Dar daca vin maine (vineri 4 septembrie) intre ce ore pot sa vin ? Ca nu scrie nicaieri.

Si ca sa fie tacamul complet (si ceata cat mai deasa) am zarit un alt afis pe fereastra biroului: “Nu se elibereaza diplome luni, joi si vineri”.

DSC00098

Eu n-am o concluzie logica… daca gasiti voi vreo legatura si vreo ratiune in cele 2 afise va rog sa ma luminati si pe mine. Eu si Gigel suntem in dificultate. Daca ne cer astia de la birou diplomele am cam pus-o original.

Deci, oameni buni, nu va dati copiii la facultatea “minunata” daca tineti la ei…

2 comments

  1. Clar. Facultatea e de vina. Crezi ca Politehnica e mai prejos? Off … Romania se duce sub 0m altitudine … usor, dar sigur.


  2. bine ca a fost gigel si nu eu……sa ma anunti cand se remediaza treaba .p.s daca erau numai cocalari gen poponet acum aveai diploma;) hahahha



Leave a Reply

