h1

Click, CanCan, Ring si alte porcarii

31/08/2009

De azi am revenit la metrou… din nou printre mirosuri, ziare cu femei dezbracate, CanCan-uri, Ringuri si tot asa. M-am saturat de ziarele astea ca de Dan Diaconescu. Imi provoaca greata. Asa cum imi provoaca greata si cei care se duc la chiosc si spun “CanCan-ul, va rog!” Va dati seama printre ce oameni traim? De ce il intereseaza pe roman atat de tare “Noul sofer al Monicai Columbeanu” sau substantele din buzele Ginei Pistol. Nu mai pooooot !

Am avut zilele trecute neplacerea de a rasfoi in CanCan… pentru prima oara in viata mea (sper sa fi fost si ultima). INGROZITOR. In afara de femei in curu’ gol si cu tatele la vedere sa-mi f.t una dac-am vazut altceva. Niste hidosenii incredibile… Simona Senzual, Nikita si Copilu’ de Aur (fals) capuri de afis. Am avut curiozitatea sa ma uit la horoscop. La fiecare zodie era cate-o pereche de buci… cu tatuaje cu insemnele zodiilor… HIDOS. Imi spunea cineva: “Ce vrei frate ?!? Omu’ mai vrea sa vada si cat-un crac dezgolit… un cur, o ceva….”. Si zic: “cumparati fratilor Playboy, macar acolo mai gasiti cat-un articol interesant. Plus ca acolo vedeti niste poze facute de profesionisti cu niste tipe care chiar au ce arata…”

O sa spuneti: “du-te ba si impusca-te… exista astfel de tabloide peste tot in lume… vezi The Sun-ul britanicilor”… da, dar de ce trebuie sa imprumutam de afara ce e mai rau? De ce nu suntem si noi la fel de dezvoltati cum este Marea Britanie? Ei bine, d-aia… pentru ca romanului ii place sa-si lipeasca urechea de usa vecinului. Cum spunea cineva: “Curiozitatea i-a facut pe unii sa descopere electricitatea si pe unii sa asculte la usi”… din pacate, noi suntem din a doua categorie…

Chiar, va mai aduceti aminte cand CNA-ul a luat decizia de a inchide OTV-ul? Ce vehement eram la adresa celor de la CNA… mi se parea incredibil… mi se parea comunism. L-au redeschis pana la urma… si rau imi pare. Cat de tare mi-as dori sa-l inchida din nou😀 (si pe Dan Diaconescu).

4 comments

  1. In goana dupa vanzari cel mai simplu este sa pui pe prima pagina in ziar tate goale, manelisti sau iar tate goale. In drum spre birou ne fiecare ne luam doza de pizda din ziare care ne revigoreaza, exact CA CAfeaua de dimineata.

    Chiar daca nu citesti aceste porcarii nu ai cum sa nu le vezi cand toti din jurul tau au un astfel de ziar pe langa ei.

    Mi se pare amuzant ca ziarul de seara pe mocangeala de la metrou e mai soft. Adica dimineata mai e cum mai e, dar seara vii acasa, bei o bere, dai o buca la sotie, nu-ti mai arde sa citeste despre pasaret. Cu fiecare pas spre casa devi mai docil si mai cuminte🙂


  2. Eu nu stiu cum arata ziarele astea.. Sincer nu le-am vazut niciodata.. si nici nu m-au interesat.

    Eu citesc UNICA (lunar) :)))))

    Numai bineeee!!


  3. Intr-o tara in care 90% din cetateni sunt complet retardati, se cumpara astfel de publicatii “fara numar”. Logic ca atat lui badea Gheorghe, cat cocalarului cu punga de seminte 24/24 in mana ii este mult mai simplu sa se uita pe poza cu aia in tatele goale (macar de ar arata bine alea, mai bine isi iau Playboy), decat sa-si cumpere o carte sau un ziar care are ceva de calitate in el. (jurnalul national imi place mie, asta pentru ca la el lucreaza Tuca si Ciutacu)


  4. Scuza-mi greselile gramaticale, dar e 1 noaptea si stau in fata PC-ului dupa 12 ore de stat in fund pe o bancheta de masina.🙂



Leave a Reply

