h1

Tag-uri Funny (Prostia Omeneasca)

20/08/2009

Nu era un secret pentru mine faptul ca pe lumea asta exista atat de multa prostie incat nici nu-ti poti imagina. Stiam ca doar doua lucruri sunt infinite, universul si prostia omeneasca. Si daca nu ma credeti pe cuvant, am sa va arat cateva dintre tagurile cautate pe diverse motoare de cautare care mi-au generat trafic pe blog. Tineti-va bine. Pentru toate aceste specimene am cateva mesaje…

1. Pentru vita care a cautat in data de 2 august “au exista vreodata capcauni”, in caz ca te mai intereseaza subiectul, iti dau eu raspunsul: da, au existat si inca mai exista (din pacate). Din contra, sunt foarte multi… iar tu esti unul dintre ei;

2. Pentru copilul cretin (sunt convins ca e un copil cretin) care a cautat joi, pe 6 august “jocuri de dat la muie” am un mesaj (si va rog sa-mi scuzati obscenitatea): “Prietene, esti pierdut. Ai tai au facut cel mai nereusit <joc de dat la m..e>, ca daca ma-ta nu ferea botu’, tu nu mai erai acum aici…”;

3. Pe 7 august, un soi de Dan Diaconescu a cautat: “Simona Senzual in tatele goale”. Acum ma intreb, de ce cacat trebuie s-o cauti pe net ? Daca dai drumu’ la TV si astepti 5 minute sigur apare. Nu mai zic de Click, Libertatea sau CanCan;

4. Asta e cea mai tare. Un animalut cu degetele curioase, probabil de aceeasi varsta cu ala de la punctul 2, a dat “sărci” pe google la “femei frumoase rase la pizduta”. Nu stiu cum de a ajuns la mine pe blog, ca eu n-am scris niciodata despre asa ceva… si nici poze n-am pus;

5. Pentru cocalaru’ care a cautat “haine la moda pe hi5”, am un mesaj: “n-ai toata tigla pe casa, amice. Esti tembel? Cum iti poti imagina ca gasesti haine la moda pe HI5 ? Eu zic sa dai pe Euforia TV (daca ai televizor).”

6. Pentru indragostitu’ care a cautat-o duminica trecuta pe “Mădă pe HI5”, iti sugerez sa mai cauti… s-ar putea sa dai de ea. Incearca pe Netlog sau ECupidon… sau incearca pe toate… s-ar putea sa aiba conturi peste tot. Dar ai grija, sa nu fii dezamagit.

Deocamdata atat… pe masura ce mai apar tag-uri din aceasta categorie promit sa le postez. Stiu ca nu rezolv nimic… dar macar ma distrez si eu putin. Si sunt socat ca marea majoritate se intampla in weekend. Va dati seama ce copilarie nefericita au avut (sau au) unii oameni? Sa stai duminica la pranz, dupa o masa copioasa si sa cauti pe net “Femei frumoase rase la pizduta”, nu e un semn de fericire… si nici de implinire de niciun fel🙂

Adios !

PS: La sfarsitul saptamanii viitoare v-aduc poze din concediu😀

PPS: Inca o data, scuze pentru cuvintele vulgare… din pacate nu le-am putut evita in niciun fel…

6 comments

  1. Am ras cu lacrimi! Stiam ca e o adevarata jungla pe net , dar nu imi imaginam ca exista asa ceva!😀


    • Iti dai seama cu ce interes imi verific eu statisticile ?
      Abia astept sa mai apara cate unu’🙂


  2. Si la mine e plin de chestii de genul. Sunt copiii din ziua de azi, care in loc sa iasa in fata blocului sa bata mingea, nu au altceva mai bun de facut, decat sa caute “femei frumoase rase…”
    Cred ca nu mai e nimic de zis.


  3. La mine au cautat “oftalmologie subiect haios”. Nu pot sa inteleg ce se astepta sa citeasca atunci cand a cautat asa ceva


  4. Deci aia de la 3 si 4 sunt geniali. Prosti, dar geniali. Nu-mi pot imagina cat de redus mintal sa fii sa cauti asa ceva? :))


  5. […] sa va arat ce specimene de oameni au mai ajuns pe blogul asta in ultima perioada. Mai exact, de la acest post si pana in zilele […]



Leave a Reply

