h1

Little artist

17/08/2009

Stati ca de data asta va iau prin surprindere. Cati dintre voi stiau ce artist “zace” in mine? (bine zis “zace” — cred ca e pe cale de a se stinge, saracu’). Drept dovada:

Melodia celor de la Conexiuni (sper sa nu ma caute baietii sa-mi ia glanda):

Daca ai terminat de ascultat melodia de mai sus si inca mai misti… inseamna ca deja incepe sa-ti placa… si-mi permit sa-ti mai dau una:

E, hai. Vad ca esti rezistent… ia-o si p-asta si du-te sanatos🙂

Mult succes va doresc !

7 comments

  1. ai un premiu la mine pe blog🙂 Numa bine!


    • :)) merci frumos !


  2. ti-am ascultat si coborât de pe youtube cele trei piese. Chiar mi-a placut cum ai cântat. Vocea ta e placuta si apoi chitara întotdeauna mi-a placut.


    • Merci frumos. Filmuletele astea au fost postate pe youtube cam acum un an…
      Intre timp cred ca am mai facut progrese… o sa postez altele… asa ca ramai p-aproape🙂


  3. Imi face atat de multa placere sa le aud mereu!🙂 Ultima nu o mai ascultasem pana acum.. darrrr Felicitarile mele! Suna foarte frumos.🙂


  4. Dintotdeauna folk-ul si melodiile de genul celor de mai sus mi s-au parut niste basini rasuflate. Si NU, nu-s rocker dintr-ala satanist😉


    • mihai, gusturile nu se discuta…
      de exemplu, nu-mi place madonna, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i urasc fanii… nu ?

      deci, sunt lucruri care ne plac si lucruri care nu ne plac… e normal !



Leave a Reply

