h1

Despre animale salbatice…

17/08/2009

Daca esti una dintre persoanele care au citit postul asta sau asta atunci sigur ti-ai facut deja o impresie despre mine… si anume ca sunt un misogin nenorocit si frustrat. Ei bine, s-ar putea sa ai dreptate, dar nu in totalitate. In acest post ma gandeam sa scot in evidenta defectele (ce-i drept, putine :)) pe care noi barbatii le posedam, uneori cu mandrie.

Sa nu credeti ca ne consideram perfecti. Stim ca suntem badarani si ce e mai grav este ca nu facem nimic sa schimbam asta. Cred ca barbatul este animalul salbatic cel mai greu de domesticit. Intotdeauna ne lasam purtati de instinctele primare gen: ragaitul, scarpinatul in fund in mijlocul drumului la ora de varf, bile de muc la birou sau priviri aruncate in decolteul blondei de la masa alaturata. Nu mai spun de meciuri, seminte si bere… asta este deja o alta discutie.

Desi multi dintre noi ajungem la un moment dat sa spunem “vreau la casa mea, vreau o familie, vreau sa fiu stabil din toate punctele de vedere”, majoritatea isi dau seama dupa aceea ca nu prea pot face fata. Si atunci incep sa flirteze cu altele, sa aiba relatii extraconjugale, sa aiba “program prelungit la birou”… sau mai rau, sa iasa la bere sau la fotbal cu baietii :)  Si plus ca pentru un barbat este al baibii de greu sa stea acasa, sa “hai cu mine la cumparaturi” sau sa “ajuta-ma si pe mine sa toc ceapa” sau sa “iar ai iesit descult din baie?” etc. Toate conduc la iritarea subiectului chel si totusi paros (si cu burta). Aaaaa, asta este o alta problema a barbatului. Odata cu trecerea timpului ne facem al naibii de urati. Ne cade parul din cap, ne creste burta… parul care cade din cap cred ca se muta pe spate si pe piept… sau cam asa ceva. Se zice ca omul se trage din maimuta… dar eu sunt de parere ca e fix invers, maimuta se trage din barbat🙂

De limbajul pe care-l folosim nu mai vobesc. Bine, ca in ultima perioada am cunoscut fete care vorbesc mai urat decat noi. Unele ne fac de ras la capitou’ asta dar si asta este deja o alta discutie (intram iar in sfera misoginismului).

Pana acum am vorbit mai mult despre “animale” la casa lor, casatorite si “sub papuc”. Daca ne uitam putin la comportamentul burlacilor, vom vedea acolo ce inseamna cu adevarat animal salbatic. Asta este categoria unde pot sa spun ca ma incadrez si eu. Si sincer sa fiu, la un moment dat aveam senzatia ca am probleme cu ochii pe timp de vara. Cum vine vara cum incep sa-mi fuga ochii in stanga si-n dreapta. Cred ca e de la caldura. Ajung acasa cu dureri de coloana🙂 Bine, sa zicem ca ma rezum doar la uitat… ca cine stie cine s-apuca sa citeasca p-aici🙂

Am vazut ca cei de la Heineken au imortalizat foarte bine cateva dintre reactiile barbatului in spoturile lor publicitare. Asadar, va rog sa accesati link-urile de mai jos:

http://www.220.ro/LZ9mUGR7UO/Heineken

http://www.220.ro/fs4aVBaf0m/Heineken-Jennifer

http://www.220.ro/pCeJhR56Le/Noua-Reclama-Heineken

2 comments

  1. reclama de la Heineken e grozava.
    Mi-a placut articolul tau. si-mi place sinceritatea ta, desi cum spui tu, nu prea ne permitem nici pe blog sa fim pe deplin sinceri, ca na , da o nota proasta imaginii si nu se stie, sau se stie cine citeste.
    am sa mai trec pe la tine, nu din curiozitate bolnavicioasa, ci pentru sinceritatea ta.


    • Daca citesti si celelalte doua articole o sa vezi ca am fost si rau la adresa femeilor… rau de tot🙂

      M-am simtit dator… se putea intelege ca am o parere foarte buna despre mine (sau despre noi, barbatii).

      Te mai astept🙂



Leave a Reply

