h1

Ţara lu' "Manea Vodă cel Groaznic"

30/07/2009

Ca să nu fac vreo “aroganţă” vă spun din start: acest post nu este recomandat maneliştilor. Adică nu accept cititori cu IQ mai mic de 15. Ar fi o jignire pentru mine să-mi pierd timpul scriind pentru această categorie de… … nici nu ştiu cum să le zic să nu-i supraestimez… dar să le zicem “maiaşi” (că dacă scriu ţigani mă acuzaţi de rasism). Am dat întâmplător pe net de un filmuleţ care m-a distrat până la lacrimi. Poate pe de-o parte e de plâns… dar eu am râs d-am sughiţat. Cică avem o nouă vedetă naţională care apare pe la toate posturile astea de le avem noi… gen OTV, CanalD etc. Nu, nu e Nikita, nu e Naomi şi nici Simona Senzual… e una care la prostie le intrece pe toate astea la un loc. E cel mai prost animal pe care l-am văzut în viaţa mea. Cum a ajuns asta la televizor nu-mi pot explica. Îmi amintesc ca îmi tot spunea un prieten: “Man, caută pe net filmuleţu’ cu Roxy Manelista si Marian Valorosu’ că n-ai văzut in viaţa ta atâta prostie”. Şi-i ziceam: “prietene, crezi ca nu ştiu cât sunt de proşti? Nu m-am săturat eu de prostia lor? Crezi că mai are rost să-i caut şi pe youtube?” Ei bine, pe lângă ce ştiam eu, prostia ăsteia este infinit mai mare… chiar nu mi-a fost dat să văd asa ceva până acum. Insist să vă uitaţi şi voi. Dacă v-am facut curioşi apăsati aici.

Aşadar, ce mi se pare mai grav este ca idioţii ăstia gen Dan Diaconescu si Lăzăruş de la Canal D îi invită în continuare… si de ce credeţi? Pentru că au audientă frate, nu-mi vine să cred cât suntem de proşti. La emisiunile ăstora vezi mai multe animale pe metru pătrat decât la Animal Planet şi Discovery la un loc. Şi asta zic, românii încă ascultă manele… şi ce e mai grav este că ciutanii cu vârste între 6 şi 14 ani n-au niciun stres în a se numi singuri manelişti. De fapt, marea mea problemă este modul în care burtoşii ăia nenorociţi cu lanţuri de aur de 2 ţoli la gât aruncă cu sutele de euro pe lăutari… în timp ce olimpicii ne mor de foame şi bătrânii se sting prin spitale fără bani de medicamente. Unde e CNA-ul să mai inchidă o dată OTV-ul?

Că tot suntem la capitolul ăsta: am fost într-o zi să-mi spăl maşina la cea mai apropiată spălătorie. Dacă aveţi masină ştiţi că majoritatea trepăduşilor de la spălătorii sunt puştani de maxim 18 ani… de la un momentdat aveam senzaţia c-am nimerit în grădiniţă. Mă simţeam ca Guliver în ţara piticilor… N-aş fi avut nicio problemă dacă erau fete îmbrăcate sumar… dar aşa chiar n-aveam niciun interes. “Interior şi exterior” zic… că vin de la ţară şi e crima. S-apucă ciutanu’, o spală p-afară… o dau jos de pe rampă şi începe sa aspire-n ea. La un moment dat se opreşte şi începe să butoneze casetofonu’ maşinii. Prima melodie de care dă… Frank Sinatra. Cred c-a avut un şoc puştanu’ că după aia ii tremurau mâinile şi nu mai ştia cum să schimbe mai repede. Mă apropii de el şi zic “nepoate, te ajut cu ceva?”.  “Da fraţioare, te rog io, pune şi tu o manea, să trăiască familia lu’ matale”. Zic “nu ţin aşa ceva în maşină… dacă ştii tu vreun post de radio, bagă mare”. În zece minute l-am exorcizat pe manelist cu ce aveam eu mai bun în maşină: Coldplay, Nightwish, U2 şi cum vă spuneam, Frank Sinatra. Tot zece minute a durat şi curăţarea interiorului… în aşa hal încât am ajuns acasă şi am sesizat că maşina mea era la fel de murdară. De atunci m-am hotărât să-mi fac un CD cu manele… poate o să mai am nevoie vreodată. Doar trăim în Românica, nu ?

Şi că tot v-am promis că vă povestesc ce am paţit eu când m-am lăsat purtat de GPS prin Bucureşti… iată: mă plimbam marţi seară cu nişte prieteni (atenţie, pe jos) prin Bucureşti. Înapoiat cum sunt, abia începusem să descopăr cum functionează un GPS… mă tot holbam la el şi eram al naibii de curios dacă îmi indica corect sau nu viteza cu care circul. Repet, eram pe jos. Şi la un momentdat, cum mergeam eu holbându-mă la telefon… m-apuc si “muşc” dintr-un stâlp… Brusc au început să cânte nişte păsărele pe deasupra capului meu… idioţii cu care eram se tăvăleau de râs şi eu încă nu ştiam ce s-a întâmplat cu mine. Concluzia… nu folosiţi GPS-ul că s-ar putea să păţiti ca mine. Mă tot întreb care erau daunele dacă păţeam asta cu maşina… dar nu vreau să aflu raspunsul😀

7 comments

  1. Datorieeeeeeeee…ia fa-ti tu datoria morala fata de maiasi si nu ii jigni, ei saraci au fost baieti destepti pe vremea lor, acei indivizi nu merita catalogati asa, ei sunt tigani…cum sa fii rasist daca asta sunt ei


    • Ancora, tu ce faci ma? Le iei apararea ? Mi s-a parut mie ca esti d-al lor :))


  2. As putea sa imi permit sa iti ofer o alternativa…a se citi sugestie…pentru cazurile ‘disperate’ in care ai nevoie sa iesi cu masina curata din spalatoriile mioritice?

    Ei bine, daca mi-este permis…eu am sesizat pe pielea mea (de femeie, inca) k functioneaza extrem de bine CD-urile cu Parazitii:) si cum stiu ca esti un amator/simpatizant al genului muzical (oricare ar fi acela:P)…te sfatuiesc sa incerci si varianta asta. Se ‘indragostesc’ baietzii aceia de tine:-)…eu una am legat prietenii ‘serioase’, chiar si nefiind dornica de empatizari de genul asta:-)

    Pups


  3. 1. La rahat, zi tigani ca asta sunt.
    2. GPS-ul te baga destul de rar in bucluc. DAr si cand te baga …….. dracu’ te mai scoate.🙂
    3. Spala masina la ……. tara. Io fac altceva (daca am posibilitatea, ofc): ma duc la spalatorie la un omv de langa DN1 (nu mai tin minte cum draq ii zice la strada aia) si mergi pe banda si-ti spala masina o masinarie …….. in fine, incearca.
    Pt ca io nu o sa-mi fac niciodata un cd cu manele sa asculte bietii …….. ma rog, o sa ma opresc aci ca sa nu injur pentru ca asa incep sa-mi aduc aminte de toate cele si ma apuca durerea de cap cu spalatorii de la spalatorii ……..


  4. […] Sindromul GB Posted on 07/09/2009 by somerio Ante-scriptum: acest post este o continuare la postul asta. […]


  5. Daca voi scrieti romaneste si nu “r0m@n3sht3”, atunci ar fi de asteptat / recomandat sa nu mai folositi exprimarea “ca să” . Tov. invatatoare mi-a spus ca nu-i tocmai corect, cel putin din punct de vedere fonetic. De asemenea “nu că”, “păi”, “mă râd” (verbul a râde NU are forma reflexiva !!) si omniprezentul “pă” in loc de “pe” sau “dă” in loc de “de”…Tragic este ca foarte multi intelectuali le folosesc intr-o veselie anti-romaneasca : Nicolae Manolescu, Andrei Plesu, Mircea Dinescu, Tia Serbanescu si alti “romani”. De politicienii auto-alesi..ce sa mai scriu ? AFARAAAA !!!!

    PS – NU mai folositi “ca şi avocat” sau “ca şi doctor” !!! Lingvistii au recurs la folosirea acelui nevinovat “şi” NUMAI pentru a evita o cacofonie de genul “verde CA CAstravetele” ! Daca nu exista pericolul unei cacofonii, nici folosirea lui “şi” NU este necesara ! Jos manelistii ! Jos cocalarii ! Jos anti-romanii ! Jos PROSTIA !!


  6. […] ce s-a deschis in Las Vegas, a fost prezentata, in premiera, Roxxxy. Nu, nu este vorba despre Roxy manelista ci despre Roxxxy. Bine, coeficientul de inteligenta s-ar putea sa fie asemanator… dar sa nu […]



Leave a Reply

