h1

Sovinist si xenofob…

23/07/2009

Au venit la noi in tara saptamana trecuta. Joi. Au vandalizat garile, au injurat, ne-au facut “tigani”, au aruncat cu sticle de bere in oamenii din gari, au afisat bannere cu “transilvania tara ungureasca” <scrise in limba romana>. Au ajuns la stadion, s-au batut cu fortele de ordine, au injurat, au afisat harta Romaniei fara Transilvania !!! Romanii au reactionat. Cum? Au afisat un banner: “Cate luni tine femeia din Ungaria cacatul in ea? Noua luni”. Si atat?!? Nimic altceva ?!?!  Bine, pe langa ca i-am batut la fotbal… atat ?!?  Vaiiii, s-au aprins ungurii.  Au plecat si jigniti si batuti. Au facut sesizari pe la Uefa ca o natie intreaga a fost jignita (‘sam-as pe natia lor).  Ma scuzati dar nu ma pot abtine. Dupa ce au facut valuri si s-au agitat ca “spray-urile” toata saptamana, s-au gandit ei ca ar fi bine sa se razbune pentru fapta mizerabila pe care au facut-o romanii. S-au gandit ei cu capetele lor seci ca ora 2 noaptea este o ora perfecta pentru o alarma falsa si o amenintare cu bomba la hotelul unde erau cazati stelistii… chiar in noaptea dinaintea meciului. Evident, pana au evacuat hotelul, pana au verificat camerele s-a facut 5 dimineata. Mai joaca tu fotbal dupa o noapte nedormita. Doamne ajuta sa nu se amane meciul… sa vad cum reactioneaza ungurii (era sa zic “ungurii spurcati” dar n-am zis) dupa ce vor fi batuti si la ei acasa de niste fotbalisti care n-au dormit deloc cu o noapte inainte… vai, ce satisfactie as avea…

Evident ca dupa ce i-am facut pe toti cacati (de parca n-ar fi), s-a sesizat Uefa, ne ameninta cu excluderea din competitie… ca vezi-doamne scandarile rasiste sunt de o gravitate iesita din comun. Bai bine ba’ capcaunilor, afisarea unei harti a Romaniei fara Transilvania nu este cumva un fapt mai grav de cel putin 10 ori? Cum poti atenta la integritatea teritoriala a unui stat ?!?! Acum nu va mai sesizati ?

Am expus mai sus unul dintre motivele pentru care ma autodenunt: sunt xenofob si sovinist !!! (de fapt, cu astfel de “babuini” as putea sa fiu si nazist si legionar si cum vreti voi)

Hai, va pupa tata, ma duc sa beau un ceai de tei ca m-am enervat…

PS: Hai Steaua ! (nu conteaza cu cine tin, astazi sunt roman)

8 comments

  1. mie mi se pare o idiotenie sa nu lasi pe oameni sa scandeze ceea ce vor; pai scopul galeriei e sa demoralizeze echipa adversa, ce ii doare pe aia de la UEFA (sau FIFA)daca il injuri de mama sau de tara? politica idioata care isi baga coada intr-un sport frumos


    • Desi mi-as fi dorit sa-i umilim putin pe teren… ma bucur ca am reusit totusi sa-i invingem la ei acasa… e o satisfactie🙂


  2. Era misto sa-i fi batut cu 2-0, dar e bine si asa😛 Nu stiam de bannerele si harta cu transilvania, sa le fie rusine! … si eu care ma gandeam ca ai nostri au fost tarani, dar acum inteleg situatia.
    Macar i-am invatat fotbal, chiar si somnorosi cum am fost.😀


  3. Nu mi se pare normala ura asta intre doua state vecine. In alta ordine de idei ai dreptate gestul lor este mai grav decat bannerul stelistilor.
    Te-ar interesa un schimb de link? Lasa-mi un comentariu pe blog daca esti interesat. O zi buna


    • Man, ai un blog atat de complicat incat n-am reusit sa las un commnent :)) (sunt eu anti-tehnicus sau chiar e ciudatel ?)


  4. Manifestarile de orice natura rasista, xenofoba, etc nu isi au rostul in sport. Pana la urma hai sa tragem un ochi la Anglia. Cativa ani in urma erau si ei de rahat si injurau si se bateau si altele ……. hai sa ne uitam acum: gardul de la marginea terenului este de max 70 cm …….. iar banere cu injurii de orice fel nu exista.
    Se zice ca suntem mai inteligenti decat popoarele din vestul europei, ca daca un roman (cu capul pe umeri, muncind cinstit, nu la ciordeala) face ceva, reuseste bine. Cunosc cazuri zeci ……. oameni care au afaceri, oameni care sunt manageri de success acolo …. si totusi aici unii se comporta de parca ne-am fi dat jos din copac ieri. Mai mult decat atat, ne ducem si in alta parte si ne facem de cacao.
    Din pacate simt si eu ca si altii (vezi Mircea Badea) ca nu se poate face nimic, ca manelistii si cotcarii sunt mai multi, ca ne acopera cu glascioarele lor putind a bere mormaitul nostru putin uimit (uimit de faptul ca asa ceva exista). In Romania sunt 3.5 mil de platitori de taxe …….. sa zicem ca alti 1.5 mil sunt plecati la capsuni. Hai sa zicem sa tot fie 4.5 mil de pensionari; si 4 mil de copii. Pana acum 13.5 mil ……. ce spumele marii fac restu’!?!?!? Va zic io: SE “DESCURCA” …… adica au un smen, o combinatie! Pai ……. fratilor, d-asta nu avem nicio sansa, pentru ca cei ce produc ceva sunt de cateva ori (buna) mai putini decat “parazitii”, decat cei care doar sug la tarisoara asta fara sa-i dea ceva in schimb.

    In fine, revenind la subiectul postului: am fost la meciuri, ma uitam la fotbal …… mi-a trecut, asa cum iti trece o boala urata. Pentru ca nu mai vroiam sa vad simulacrul de fotbal de la noi si mai ales mizeria ce-l inconjoara. Probabil o sa-mi duc copilul la stadion. Insa ma indoiesc amarnic ca o sa fie un stadion in Romania.
    G.


  5. Esti maret, ce sa spun


  6. go home boys



Leave a Reply

