h1

Despre Gay

15/05/2009

Citeam pe blogul lui Misu Bendeac un post in care, printre altele, incerca sa afle “cum ar reactiona parintii nostri daca ar afla ca suntem gay/lesbiene”. Recunosc ca sunt un mare fan Mihai Bendeac, i-am citit toate posturile de pe blog insa cred ca acesta este singurul aspect in privinta caruia vreau sa-l contrazic. Sincer sa fiu, mi-a atins o coarda sensibila. Eu unu’ nu-i suport (da, despre gay este vorba). Oricine ar fi EL, “sa ma ierte Dumnezeu”, cand vine vorba despre gay, ma umplu de spume si de nervi. Cu riscul ca-mi voi atrage critici, injuraturi sau ca voi fi catalogat drept “incuiat”, va marturisesc ca mi se pare cel mai dezgustator lucru posibil. Ok, sa zicem ca natura asa i-a lasat pe ei: “pe invers”… pai frate, daca stii ca ti-a crescut par pe limba sau in talpa, iesi ca paduchele in frunte? Asta n-am sa inteleg niciodata, toti travestitii se vaita ca sunt izolati, neintelesi si acuzati pe nedrept. Oameni buni, nu noi suntem cei ciudati… nu noi suntem cei care inaintea unei partide de sex suntem nevoiti sa facem o clisma.

Si totusi, am avut curiozitatea sa ma uit la “Milk”, film castigator al unui premiu Oscar (imi scapa sectiunea dar cred ca pentru cel mai bun actor in rol principal). Ce-i drept, Sean Penn este un actor care merita luat in seama si rolul din Milk a dovedit, intr-adevar, ca merita premiul. Insa dati-mi voie sa ma oripilez, este dreptul meu (desi am reusit sa ma uit pana la sfarsit). Filmul n-a fost rau insa a continut scene de dragoste intre gay, ceea ce mi-a provocat o scarba teribila. Timp de cateva zile aproape ca n-am mai putut manca :))

Va provoc si eu la un test de imaginatie. Sa presupunem ca te plimbi prin parc tinandu-ti de mana copilul de 4 ani. La un momentdat copilul te intreaba: “Tati, aia doi care se saruta acolo nu sunt baieti amandoi?” Ia spuneti-mi, ce i-ati spune copilului ? Ca sunt bolnavi? Ca asa e normal pentru unii? Ca ei sunt putin diferiti?

Astept si parerile voastre, indiferent ca sunt pozitive sau nu.

6 comments

  1. 🙂 te faci ca nu vezi nicaieri baieti care se pupa si ii pui mana la ochi copilului.:-sasta e o idee. Nu neaparat cea mai buna..


  2. da’ nu crezi c-ar fi mai bine sa faca ei ce vor la ei in camera… iar copilu’ meu sa se poata juca linistit prin parc ?Nu e asa firesc?


  3. […] spun din start, eu nu suport poponarii. Am mai spus-o si cu alta ocazie si o voi spune ori de cate ori voi avea ocazia. Dar nu inteleg cum de oamenii de stiinta insista sa […]


  4. I-as povesti despre tipurile de dragoste din Banchetul lui Platon si ca oamenii, indiferent de sex au voie sa se iubeasca. Si i-as mai spune ceea ce ii repet unei fetite de 8 ani, ca gusturile nu se discuta. Motiv pentru care este bine ca iti expui neplacerea fata de gay dar nu o faci cu ura. Bravo!


  5. Bravoooooooo, nu stiu cine esti, dar foarte frumos ai expus ipoteza cu copilasul prin parc, asta e DRAMA pe care nemernicii perversi nu vor sa o inteleaga caci si-au distrus anusurile si creereleee! multe pot fi acceptate la extrem, chiar si masturbarea (evident nu in public), insa comportamentul homoxexual nu e firesc caci insasi organele (anusul nu e facut pentru penis, ci pentru depozitarea temporara si evacuarea fecalelorrr, faptul ca intrebuintam anusul ca pe un vagin, este dovada a unei schizofrenii irecuperabile). Sa le dam o mama de bataie tuturor poponarilor, ca ne afecteaza si pe noi dar mai ales pe bietii si nevinovatii copilasi care in mod dramatic se intampla sa surprinda astfel de comportamente si asta conduce aproape irecuperabil la pervertirea lor garantata. Iubirea nu are de a face cu comportamentul sexual!!! asta e i capcana si un pretext consumat de mult de poponari! Homoxexualii nu se iubesc! fiecare partener isi cauta satisfacerea placerii folosindu-l pe celalalt ca pe o jucarie. In relatia dinte un barbat si o femee, iubirea are semnificatie tripla: iubirea sufleteasca, satisfacerea nevoii sexuale si implinirea prin nasterea de copii si educarea lor cat mai frumoasa! Cu fiecare zi, prin vestimentatie, parul din cap, gesturile mimice etc….sunt tot mai intalnite la tot mai mullti barbati si femei, care isi etaleaza perversiunea intr-un mod tot mai violent! ar trebui sa ii luam la bataie pe strada sa nu mai iasa din casa cu atata dezinvoltura si nerusinare, sa ne tulbure, dar e greu…doar Bunul Dumnezeu este cel in masura sa le dea o lectie….Dumnezeu nu lasa perversiunea sa ne cuprinda, iar pe ei adu-i la comportamentul natural pe care la-i asezat dintr-un inceput.


  6. Daca prin absurd toti oamenii ar trai in curatie precum calugarii, omenirea ar disparea, insa de pe pamant si s-ar muta in imparatia cerurilor, caci pastrarea fecioriei si lucrarea virtutilor sunt lucrari inalte, insa daca toti si-ar insusi o viata de homoxexuali, omenirea iar ar disparea, insa perversiunea ar aduce dupa sine o murdarie vesnica demna de muncile iadului, chiar si asa descris alegoric de sfinti, deci omenirea ar disparea in van. Omul nu se poate desavarsi decat prin calea monahismului autentic sau al casatorie. Ca homoxexuali viata se reduce la instinctul primar al acelor animale pervertite, deci un homoxexual este mai prejos decat un animal cu un comportament normal (care vaneaza naste si creste pui)…..e vai si amar de noi…



Leave a Reply

